Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw zawiera instrukcja kancelaryjna zawarta w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. Nr 112, poz. 1319 z 1999r. ze zmianami) i Statut Szkoły 

Sposób załatwiania spraw w ISP 67: 

  1. Miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat, gabinet dyrektora szkoły, gabinet pedagoga szkolnego. 
  2. Godziny przyjmowania interesantów: 
    • Poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 8.00 - 16.00, wtorek 9.00 - 17.00, 
    • Psycholog szkolny: poniedziałek 09.00 - 14.00, wtorek 11.00 - 15.00, środa 09.00 - 15.00, czwartek, piątek 9.00 - 12.30, 
    • Pedagog szkolny: poniedziałek, czwartek, piątek 09.00 - 13.00, wtorek 9.00 - 15.00, środa 10.00 - 13.00 
  3. Sposób przyjmowania i załatwiania spraw: 
    • Interesantów przyjmuje dyrektor szkoły, zastępca dyrektora szkoły. 
    • Pedagog szkolny oraz pracownicy administracji. 
    • Sekretariat Szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw. 
    • Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, drogą elektroniczną. 
    • Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki. 
    • Kopie odpowiedzi na pisma wraz z oryginałem pisma wpływającego przechowywane są w teczkach zgodnie z rzeczowym wykazem akt. 
    • Sprawy niewymagające odpowiedzi w formie pisemnej załatwiane są przez ustne udzielenie informacji. 
    • Sprawy załatwiane są według kolejności wpływu. 

SPRAWY PROWADZONE PRZEZ SZKOŁĘ: 

  1. Obowiązek szkolny: 
    • zapisy do szkoły /zapisu dokonuje rodzic lub opiekun prawny w sekretariacie szkoły/ 
    • ewidencja uczniów 
    • arkusze ocen i dzienniki 
  2. Sprawy administracyjne: 
    • zezwolenia i zwolnienia /zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego - zgodnie z obowiązującymi przepisami 
    • na pisemny wniosek rodziców lub opiekunów prawnych - wydaje dyrektor szkoły/, 
    • wydawanie legitymacji uczniowskich /wydaje sekretariat/, 
    • wydawanie zaświadczeń, 
    • wydawanie duplikatów, 
  3. Postępowanie w sprawach nieletnich: 
    • wnioski do Sądu Rodzinnego, 
  4. Sprawy kadrowe: 
    • sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 
  5. Sprawozdawczość: 
    • raporty, 
    • sprawozdania, 
  6. Archiwum: 
    • akta osobowe pracowników, 
    • arkusze ocen, 
    • dzienniki zajęć obowiązkowych, pozalekcyjnych i nauczania indywidualnego, 
    • protokoły Rady Pedagogicznej z uchwałami, 
    • protokoły Rady Rodziców, 
    • księga zarządzeń dyrektora szkoły, 

OBOWIĄZUJĄCE PROCEDURY: 

1.1.PROCEDURA ZAPISU ORAZ WYPISU UCZNIA 

Rodzic lub opiekun prawny powinien dokonać formalności osobiście w sekretariacie szkoły (niezbędny jest dowód osobisty): 

ZAPIS UCZNIA DO SZKOŁY 

Rodzic powinien dokonać zapisu dziecka osobiście w sekretariacie szkoły, powinien podać wszystkie niezbędne dane takie jak: PESEL dziecka, adresy zameldowania i zamieszkania, szkołę rejonową oraz do której uczęszczało dziecko. Zapisu dziecka dokonuje się na podstawie aktu urodzenia. 

Przy przeniesieniu ucznia niezbędne dokumenty to: 

  • druk przekazania ucznia, 
  • świadectwo promocyjne – do wglądu, 
  • kserokopia arkusza ocen, 
  • dokumentacja medyczna, 
  • dokumentacja od pedagoga, psychologa itp. 

WYPIS UCZNIA ZE SZKOŁY 

Rodzic zobowiązany jest powiadomić szkołę o fakcie przepisania dziecka do innej szkoły, lub o wyjeździe za granicę, w tym celu powinien dopełnić następujących formalności: rodzic informuje o zamiarze przeniesienia dziecka do innej szkoły; 

  • rodzic przynosi do sekretariatu szkoły potwierdzenie przyjęcia ucznia do nowej szkoły; 
  • dokumentacja szkolna zostaje PRZESŁANA POCZTĄ, dopiero po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia do wybranej szkoły, nie ma możliwości osobistego przekazania dokumentów przez rodziców, 
  • dokumentację medyczną wydaje pielęgniarka szkolna; 
  • każde dziecko musi uzyskać potwierdzenie z biblioteki szkolnej o zwrocie książek; 

1.2.PROCEDURA ZWOLNIENIA DZIECKA Z ZAJĘĆ WYCHOWANIA FIZYCZNEGO 

Zwolnienie ucznia z zajęć wychowania fizycznego na jeden semestr lub cały rok szkolny następuje decyzją dyrektora. Po otrzymaniu zwolnienia od lekarza Rodzic zobowiązany jest jak najszybciej donieść dokument wraz z prośbą do dyrektora szkoły o zwolnienie ucznia z zajęć wychowania fizycznego. 

1.3.WCZEŚNIEJSZE PODJĘCIE NAUKI W SZKOLE: 

Obowiązkiem szkolnym może być objęte, na wniosek rodziców, każde dziecko, które w danym roku kalendarzowym kończy sześć lat. Warunkiem przyjęcia sześciolatka do szkoły podstawowej jest wcześniejsze objęcie dziecka wychowaniem przedszkolnym w roku szkolnym poprzedzającym rozpoczęcie nauki. 

Jeśli sześciolatek nie chodził do przedszkola, konieczna jest pozytywna opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej o możliwości rozpoczęcia nauki przez dziecko. Rodzic pobiera stosowny wniosek z sekretariatu szkoły. 

1.4.ODROCZENIE OBOWIĄZKU SZKOLNEGO. 

Podstawa prawna Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o Systemie oświaty. Tekst pierwotny: Dz. U. z 1991 r. Nr 95, poz. 425 Tekst jednolity: Dz. U. z 1996 r. Nr 67, poz. 329 Dz. U. z 2001 r. Nr 61, poz. 624 

Ustawa z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty, art. 14 pkt. 1a brzmi: „W przypadku dzieci posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wychowaniem przedszkolnym może być objęte dziecko w wieku powyżej 6 lat, nie dłużej jednak niż do końca roku szkolnego w tym roku kalendarzowym, w którym dziecko kończy 10 lat. Obowiązek szkolny tych dzieci może być odroczony do końca roku szkolnego w tym roku kalendarzowym, w którym dziecko kończy 10 lat". 

1.5.DUPLIKATY LEGITYMACJI SZKOLNYCH ORAZ ŚWIADECTW SZKOLNYCH. 

Podstawa prawna: 

  1. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 stycznia 2000 r. 
  2. Dz. U. nr 6 poz. 73 z późniejszymi zmianami. 
  3. Rozporządzenie MENiS z dnia 14 lutego 2003 r. – Dz. U. nr 61 poz. 537 
  4. Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. - Dz. U. nr 225
    poz. 1635 z późn. zm. 

Duplikat wydawany jest na wniosek osoby zainteresowanej, czas oczekiwania to do 14 dni. 

Podmiot udostępniający informację:
Integracyjna Szkoła Podstawowa nr 67 im. Janusza Korczaka w Łodzi
odpowiada: Adam Górski
data: 19-04-2021
wytworzył: Adam Górski
data: 19-04-2021
data: 19-04-2021
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 19-04-2021 - Edycja treści
  • 07-04-2021 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 105