Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki. 

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek. 

W szkole prowadzone są rejestry, ewidencje, archiwa: 

  1. Księgi inwentarzowe. 
  2. Rejestr pracowników. 
  3. Ewidencja akt osobowych pracowników. 
  4. Rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczycieli. 
  5. Ewidencja zastępstw. 
  6. Rejestr zarządzeń, uchwał i decyzji dyrektora. 
  7. Księga uczniów. 
  8. Protokoły Rad Pedagogicznych, Rady Rodziców, WDN. 
  9. Księga druków ścisłego zarachowania. 
  10. Rejestr legitymacji szkolnych i pracowniczych. 
  11. Rejestr korespondencji. 
  12. Ewidencja czasu pracy. 
  13. Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego. 
  14. Archiwum dokumentacji szkoły. 
Podmiot udostępniający informację:
Integracyjna Szkoła Podstawowa nr 67 im. Janusza Korczaka w Łodzi
odpowiada: Adam Górski
data: 16-04-2021
wytworzył: Adam Górski
data: 16-04-2021
data: 16-04-2021
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 16-04-2021 - Edycja treści
  • 07-04-2021 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 73